آغاز معاملات ثانویه صندوق پناه ثروت هومان به زودی در فرابورس

معاملات ثانویه صندوق پناه ثروت هومان که پذیره‌نویسی آن در پایان مردادماه جاری انجام شده است ،به زودی در فرابورس آغاز می شود.

به گزارش صدای بورس،شهاب‌الدین شمس مدیرعامل تامین سرمایه بانک مسکن در آیین اهدای لوح به صندوق سرمایه‌گذاری پناه ثروت هومان به عنوان موسس و مدیر این صندوق، عنوان کرد: به منظور پاسخ به نیاز سرمایه‌گذارانی که تمایل به پرتفوی متنوع دارند، اقدام به راه‌اندازی صندوق سهامی هومان کردیم.

شمس در خصوص مزیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری نسبت به سرمایه‌گذاری مستقیم اظهار کرد: همواره به سرمایه‌گذاران خرد توصیه می‌شود به صورت غیرمستقیم و از طریق صندوق‌ها وارد بازار شوند تا به دور از ریسک‌ها و فضای هیجانی، از فرصت‌های بازار سرمایه بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه تامین سرمایه بانک مسکن، مدیریت صندوق بخشی دارایکم به عنوان بزرگ‌ترین صندوق قابل معامله کشور را بر عهده داشته، افزود: این مجموعه دو صندوق با درآمد ثابت ره‌آورد مسکن و مأوا را نیز تحت مدیریت خود دارد.

به گفته مدیرعامل تامین سرمایه مسکن از آنجا که دارایکم در حوزه بانک و بیمه فعال است، به منظور تنوع سبد محصولات، صندوق سهامی هومان با سقف ۱۰۰۰ میلیارد تومانی تاسیس شد.

وی از سیاست‌های این تامین سرمایه در تاسیس صندوق‌ها را ایجاد فرصت‌های مناسب برای سرمایه‌گذاران خرد عنوان کرد و افزود: در صندوق‌های قبلی نیز اعم از صندوق املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن، توانسته‌ایم سهامداران متنوعی را جذب کنیم .

پذیره‌نویسی واحدهای صندوق «هومان» در پایان مردادماه جاری انجام شد و به زودی شاهد آغاز معاملات ثانویه این صندوق در بازار فرابورس خواهیم بود.

کد خبر 504368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =